  • 1. Data: 2005-04-25 15:37:06
    Temat: Pit 36/37 ? Potrzebuje Waszej pomocy...
    Od: "Blajo " <b...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Mam (dla mnie) duży problem...

    30 kwietnia tuż tuż a ja dopiero dziś zabrałem się za rozwiązywanie pitów...
    no i tak:

    Mam dwa PIT-11/8B ponieważ pracowałem dwa razy na umowe zlecienie/dzieło... z
    tego co wiem to muszę wypełnić pit 37... ale też słyszałem od znajomych, że
    36... i to moje pierwszy pytanie... : Który pit powinienem wypełnić?

    Oraz drugie i trzecie: Jaki program polecacie do wypełnienia oraz lepiej pit
    wyslac poczta czy zlozyc osobiscie.

    Z gory dziekuje za pomoc.

    Pozdrawiam
    Błażej
    Gdynia

  • 2. Data: 2005-04-25 17:50:09
    Temat: Re: Pit 36/37 ? Potrzebuje Waszej pomocy...
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Blajo wrote:

    > 30 kwietnia tuż tuż a ja dopiero dziś zabrałem się za rozwiązywanie pitów...
    > no i tak:

    no to szybko

> [...]
    > tego co wiem to muszę wypełnić pit 37... ale też słyszałem od znajomych, że
    > 36... i to moje pierwszy pytanie... : Który pit powinienem wypełnić?

    37, a znajmoych wyślij na drzewo

    www.pity.pl

    > oraz lepiej pit > wyslac poczta czy zlozyc osobiscie.

    nie ma znaczenia;
    jeśli pocztą to poleconym świstek nadania razem z kopią pitów trzymaj
    przez 6 lat.