  • 1. Data: 2005-12-05 11:00:18
    Temat: DG w dzien po etacie
    Od: "ArS_" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam taka ciekawa sytuacje, ze mam 1 etacik w jednej firemce i pol etatu w
    innej, no i dzien po dniu, od np. 1 stycznia..tak hipotetycznie, mysle aby
    przjesc na DG i obslugiwac informatycznie i biurowo (raporty do NFZ, bo to
    i nzoz mam jeden) (bo nie ksiegowo - brak licencji MF). Polegaloby to na
    tym, ze moze podpisal bym z nimi (firmami, dotychzasowymi pracodawcami)
    umowe np. o siwadczeniu takich i takich uslug i gotowosci do ich swiadczenia
    i wystawial rachunek na wysokosc dotychczasowego obciazenia dotychzasowego
    pracodawcy, czyli brutto i jego czesc spolecznych i fp - czyli w taki sposob
    i takiej wysokosci aby pracodawca mial nadal podobne kup a ja przy tym
    wcisniety w sume rachunku zus . No i teraz jawi sie takie pytanie, czy np.
    ktos moglby zakwestionowac swiadczneie przeze mnie uslug takich samych jakie
    mialem w ramach etatu ? np. pipowiec itd. ?
    Dziekuje za wysluchanie. :)
    Pozdrawiam,
    AP

    ps. jedna szkoda to to ze zus nie ulgowy bylbym zmuszony placic..no bo to w
    koncu byly pracodawca..

  • 2. Data: 2005-12-05 12:58:49
    Temat: Re: DG w dzien po etacie
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    ArS_ wrote:

> [...]
    > zakwestionowac swiadczneie przeze mnie uslug takich samych jakie
    > mialem w ramach etatu ? np. pipowiec itd. ?

    Raczej nie sądzę żeby to kogoś np PIP zainteresowało. Jak uwzględnisz w
    cenie usługi: brak urlopu, niższe chorobowe, większe ryzyko cywilne w
    wypadku np skasowania danych klienta, łatwiejsze wypowiedzenie przez
    firmę umowy, brak świadczeń z FGŚP w razie bankructwa klienta i inne
    tym podobne niedogodności DG?