    From: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG w dzien po etacie
    Date: Mon, 05 Dec 2005 13:58:49 +0100

    ArS_ wrote:

> [...]
    > Polegaloby to na tym, ze moze podpisal bym z nimi (firmami,
    > dotychzasowymi pracodawcami) umowe np. o siwadczeniu takich i takich
    > uslug i gotowosci do ich swiadczenia i wystawial rachunek na wysokosc
    > dotychczasowego obciazenia dotychzasowego pracodawcy, czyli brutto i
    > jego czesc spolecznych i fp - czyli w taki sposob i takiej wysokosci
    > aby pracodawca mial nadal podobne kup a ja przy tym wcisniety w sume
    > rachunku zus . No i teraz jawi sie takie pytanie, czy np. ktos moglby
    > zakwestionowac swiadczneie przeze mnie uslug takich samych jakie
    > mialem w ramach etatu ? np. pipowiec itd. ?

    Raczej nie sądzę żeby to kogoś np PIP zainteresowało. Jak uwzględnisz w
    cenie usługi: brak urlopu, niższe chorobowe, większe ryzyko cywilne w
    wypadku np skasowania danych klienta, łatwiejsze wypowiedzenie przez
    firmę umowy, brak świadczeń z FGŚP w razie bankructwa klienta i inne
    tym podobne niedogodności DG?