    Date: Wed, 13 Jun 2007 14:40:38 +0200
    From: cb <c...@N...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: DG w wynajętym mieszkaniu

    Witam,

    Wynajmuję mieszkanie w celach mieszkaniowych ;)

    1. Chciałbym przenieść tam swoją DG. Nie zamierzam wydzielać jej
    specjalnego obszaru w tym mieszkaniu - biurko z komputerem w kącie i
    tyle. Czy poza faktem zgłoszenia umowy najmu do US (co może być
    problemem, jeśli właściciel nie płaci podatków) rodzi to jakieś
    zobowiązania?
    2. Czy właściciel musi się zgodzić na to, żebym ja mógł tam przenieść DG?
    3. Co jeśli oprócz mojej DG będę tam chiał umieścić siedzibę SC. Czy
    mogę zapisać w umowie spółki, że wnoszę prawo do użytkowania mieszkania,
    które wynajmuję?

    Pozdrawiam,
    Tomasz