  • 1. Data: 2007-09-24 10:57:14
    Temat: DG - zerowy przychód w danym miesiącu
    Od: "ostryga" <z...@v...pl>

    Witam,

    Jak wpisać w księgę przychodów i rozchodów miesiąc, w którym pomimo
    niezawieszonej działalności gospodarczej nie zarobiłam nic i nie miałam
    żadnych kosztów?
    Czy zostawić pusta stronę w księdze z tym miesiącem?
    Wpisać 0?
    Próbowałam juz dowiedzieć się od znajomych księgowych, ale nie wiedziały.
    Byłabym wdzięczna za odpowiedź, jesli akurat ktoś wie lub był w podobnej
    sytuacji.
    Dziękuję i pozdrawiam,
    o.

  • 2. Data: 2007-09-25 17:40:38
    Temat: Re: DG - zerowy przychód w danym miesiącu
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "ostryga" <z...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > żadnych kosztów?
    > Czy zostawić pusta stronę w księdze z tym miesiącem?

    Zostaw pustą stronę (ewentualnie wpisz sobie na niej brak transakcji czy coś
    w tym rodzaju), zrób podsumowanie miesiąca na tej stronie (zerowe) oraz
    podsumowanie narastająco od początku roku (jeśli takie robisz).

    marekz

  • 3. Data: 2007-09-26 14:35:31
    Od: "ostryga" <z...@v...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > coś w tym rodzaju), zrób podsumowanie miesiąca na tej stronie (zerowe)
    > oraz podsumowanie narastająco od początku roku (jeśli takie robisz).

    dzięki :)
    Słyszałam juz opinie, że nalezy wpisać w odpowiednia rubryke 0.
    Co sądzisz o tym?

    pozdr
    o.

  • 4. Data: 2007-09-26 15:06:15
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 26-09-2007 o 16:35:31 ostryga <z...@v...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > dzi?ki :)
    > S?ysza?am juz opinie, ?e nalezy wpisaae w odpowiednia rubryke 0.
    > Co s?dzisz o tym?

    Koniecznie!!! mandaty za niewpisanie 0 nie schodzą poniżej 1000!

  • 5. Data: 2007-09-27 14:53:54
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > dzięki :)
    > Słyszałam juz opinie, że nalezy wpisać w odpowiednia rubryke 0.
    > Co sądzisz o tym?

    Że jest to absolutnie bez znaczenia.

    marekz