  • 1. Data: 2007-09-23 13:44:18
    Temat: Podatek od spadku a podwójne obywatelstwo
    Od: RaFi B <r...@o...pl>

    Witam Serdecznie. Obecnie pracuję od 4 lat i mieszkam w Niemczech(mam
    podwójne obywatelstwo). W najbliższym czasie mam otrzymać z zagranicy
    spadek. Czy moim obowiązkiem jest się rozliczyć w obecnym miejscu
    zamieszkania, czy też mogę rozliczyć podatek w Polsce? Czy ktoś ma może
    wiedzę w tym temacie?

    pozdr
    RaFiB

  • 2. Data: 2007-09-23 19:39:36
    Temat: Re: Podatek od spadku a podwójne obywatelstwo
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    RaFi B wrote:
> [...]
    > spadek. Czy moim obowiązkiem jest się rozliczyć w obecnym miejscu
    > zamieszkania, czy też mogę rozliczyć podatek w Polsce? Czy ktoś ma może

    pomieszanie z poplątaniem.
    co to jest zagranica wg ciebie?
    moze zamiast pojec wzglednych zacznij uzywac nazw bezwglednych.
    kto skąd, komu gdzie, jaki rodzaj, z jakiego tytułu, kiedy.

  • 3. Data: 2007-09-24 05:44:36
    Od: RaFi B <r...@o...pl>

    witek pisze:

    > pomieszanie z poplątaniem.
    > co to jest zagranica wg ciebie?
    > moze zamiast pojec wzglednych zacznij uzywac nazw bezwglednych.
    > kto skąd, komu gdzie, jaki rodzaj, z jakiego tytułu, kiedy.

    Spadek ma być z Kanady po dalekiej krewnej. Ja mieszkam od czterech lat
    w Niemczech(mam podwójne obywatewlstwo).

    pozdr
    RaFiB