  • 1. Data: 2007-09-24 11:53:05
    Temat: ile czasu ma US na odpowiedź na SD3?
    Od: "zyzio" <s...@g...wiadomojaka.pl>

    Witam,

    pytanie jak w temacie: czy wie ktoś, ile czasu ma US na decyzje w sprawie
    podatku (innymi słowy obliczenie nalezności) od spadku?
    Dzieki i pozdrawiam
    Sławek

  • 2. Data: 2007-09-24 15:00:43
    Temat: Re: ile czasu ma US na odpowiedź na SD3?
    Od: "as" <q...@o...pl>

    3 lata

  • 3. Data: 2007-09-24 20:56:30
    Od: "zyzio" <s...@g...wiadomojaka.pl>

    Dzięki za info! Masz może jakąś podstawę w przepisach? Szukałem na stronach
    USów
    np tu
    http://www.pus.poznan.pl/index.php?option=com_conten
    t&task=view&id=58&Itemid=72

    ale nic nie wypatrzyłem. Dzieki i pozdrawiam
    Sławek