  • 1. Data: 2005-05-30 10:32:30
    Temat: DRA
    Od: net <n...@n...pl>

    co się wpisuje do pola XI 04 podstawa wymiaru skłądek na ubezpieczenie
    zdrowotne ? Skąd wziąć te wartości ? ZUS nie chce ich podać przez telefon.
    Czy ta wartość zależy od płatnika i można ją dowolną wpisać ? Jeśli jest
    stała przez cały kwartał dla wszystkich płatników to dlaczego ZUS wymaga
    żeby płatnicy ją wpisywali zamiast po prostu usunąć tą rubrykę ??

  • 2. Data: 2005-05-30 12:35:19
    Temat: Re: DRA
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik net <n...@n...pl>
    w wiadomości <news:d7epmi$o44$1@srv.cyf-kr.edu.pl> wstukał:

    > co się wpisuje do pola XI 04 podstawa wymiaru skłądek na ubezpieczenie
    > zdrowotne ?

    Podstawę wymiaru składek na ubezpieczenie zdrowotne ;o

    > Skąd wziąć te wartości ? ZUS nie chce ich podać przez telefon.

    Widać w ZUS podobnie jak tu -- wróżki piętro wyżej ;P [*]

    > Czy ta wartość zależy od płatnika i można ją dowolną wpisać ?

    Nie.

    > Jeśli jest stała przez cały kwartał dla wszystkich płatników to dlaczego ZUS wymaga

    > żeby płatnicy ją wpisywali zamiast po prostu usunąć tą rubrykę ??

    Jeśli jest stała -- a najczęściej nie jest.

    [*] -- strona www.zus.pl działa [1]

    --
    UTF-8 jest jak najbardziej poprawnym kodowaniem. To nowocześniejsze i
    lepsze kodowanie niż koślawe iso8859-2, które przenosi ledwie część znaków

  • 3. Data: 2005-05-30 14:10:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 30 May 2005, net wrote:

    > + co się wpisuje do pola XI 04 podstawa wymiaru skłądek na ubezpieczenie
    > + zdrowotne ?

    Już wiesz ;)

    > + Skąd wziąć te wartości ?

    :)

    > + ZUS nie chce ich podać przez telefon.

    Nie dziwota. Ktoś sobie zadeklarował przychód miesięczny na przykład
    4000 zł - i ZUS tak "bez niczego" niby ma rozgłaszać całem światu
    "ile" ??

    > + Czy ta wartość zależy od płatnika

    ...a to zależy od ubezpieczonego... niekiedy tak :]
    I *w pewnym zakresie*.
    Dla DG ustalone są *minimalne* wartości podstawy (a tym samym składek) !

    http://www.zus.pl/niusy/inf008.htm

    >+ i można ją dowolną wpisać ?

    *Zgodną z przepisami*... ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2005-05-30 14:15:23
    Od: net <n...@n...pl>

    Jaki jest wzór według którego oblicza się co wpisać do tej pozycji druku
    DRA (skoro jak rozumiem ta wartość zależy od płatnika)? Czy przy płąceniu
    składki zerowej na ubezpieczenie zdrowotne też mam tę kolumnę wypełniać ?
    Wydaje mi się to bezsensowne.

  • 5. Data: 2005-05-30 14:29:27
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik net <n...@n...pl>
    w wiadomości <news:d7f6oh$t70$1@srv.cyf-kr.edu.pl> wstukał:

> [...]
    > składki zerowej na ubezpieczenie zdrowotne też mam tę kolumnę wypełniać ?

    Zajrzyj do linka, który podałem w poprzedniej wiadomości w [1]

    --
    Stacja dyskietek ma 4 wkręty z jednejstrony i 4 wkrety z drugiej strony. W
    zalezności od obudowy nie zawsze łatwo wykręcić te wkrety.

  • 6. Data: 2005-05-31 18:40:02
    Od: Black Peter <b...@u...o2.pl>

    net napisał(a):
> [...]
    > płąceniu składki zerowej na ubezpieczenie zdrowotne też mam tę kolumnę
    > wypełniać ? Wydaje mi się to bezsensowne.

    A co to masz za szczegolny przypadek ze nie placisz zdrowotnego?

    pzdr

    --
    _ ) _ \
    _ \ __/ *Black Peter*