  • 1. Data: 2005-05-29 19:40:27
    Temat: czy FGŚP jest dla mnie kosztem uzyskania?
    Od: "Franek" <f...@v...pl>

    Czy dobrze robie wpisując całe dawne konto 53 składek ZUSowskich do księgi
    przychodów i rozchodów ktore sklada sie z FP i FGŚP. Czy ten FGSP jest dla
    mnie kosztem, czy tylko sam FP moge pezpośrednio wrzucić w koszty?
    mam jednego pracownika na umowe o prace i sam za siebie płace pełen zus od
    dzialalności. Do tej pory bezposrednio do KPIR wpisywalem skladki ZUS
    społeczne finansowane przeze mnie + FP i FGŚP = w moesiącu jego zapłaty (w
    maju za kwiecień)
    A teraz widze ze moj znajomy w koszty tylko wpisuje czysty FP.

    Franek