  • 1. Data: 2005-05-30 09:44:13
    Temat: vat od paliwa a nowa ustawa
    Od: "Kalina" <d...@s...pl .invalid>

    witam

    czy z art. 88 ust 1 pkt 3 (wchodzi w życie po 90 dniach od opublikowania) -
    wynika, że nie będzie można odliczać VAT-u od paliwa wyłącznie o
    dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony (bo od tym mowa w
    art. 86 ust. 3, do którego odnosi się podany wczesniej), czy też trzeba brać
    pod uwagę art. 86 ust 4 - zgłupiałam do reszty i nie wiem, czy mam wysyłać
    samochody na badania techniczne, jeśli chcę odliczać VAT, czy nie mam tego
    robić.......

    z góry dziękuję.
    monika

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0521-5, 2005-05-29
    Przetestowano na: 2005-05-30 11:44:14

  • 2. Data: 2005-05-30 10:14:40
    Temat: Re: vat od paliwa a nowa ustawa
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 5/30/2005 11:44 AM, Użytkownik Kalina napisał:

> [...]
    > samochody na badania techniczne, jeśli chcę odliczać VAT, czy nie mam tego

    Brać pod uwagę: http://www.mofnet.gov.pl/dokument.php?dzial=135&id=4
    3380
    --
    gefragt

  • 3. Data: 2005-05-30 10:50:29
    Od: "Kalina" <d...@s...pl .invalid>

    > Brać pod uwagę: http://www.mofnet.gov.pl/dokument.php?dzial=135&id=4
    3380

    Bardzo dziękuję
    monika

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0521-5, 2005-05-29
    Przetestowano na: 2005-05-30 12:50:30

  • 4. Data: 2005-05-30 20:09:50
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Moglbys podac jakie warunki sa w owym art. 86 ust.4 , ewentualnie wkleic
    link do ustawy...

    TIA

    Pozdrawiam

    Baton