eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDarowanie dużej sumy pieniędzy w rodzinie - jak to załatwić z US? › Darowanie dużej sumy pieniędzy w rodzinie - jak to załatwić z US?
    From: "Młoda" <r...@n...pro.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Darowanie dużej sumy pieniędzy w rodzinie - jak to załatwić z US?
    Date: Fri, 3 Mar 2006 17:48:07 +0100

    Witam!

    Ktoś z rodziny chce mi się dołożyć do kupna działki. (ok 25 000zł). Jaką
    umowę powinniśmy podpisać, tak by US nie przyczepił się, skąd miałam
    fundusze na całą działkę, skoro nie wynika to z moich dochodów? Umowa
    pożyczki chyba odpada no bo przecież ta osoba nie będzie chciała zwrotu
    funduszy. A czy można to zrobić jako darowiznę ??

    pozdrawiam
    Ela