  • 1. Data: 2013-04-29 23:25:44
    Temat: Darowizna i czy uwzgledniac ja w "zwyklym" PIT?
    Od: xack <x...@n...com>

    Jesli sie w 2012 r. otrzymalo darowizne od najblizszej rodziny i w wymaganym
    terminie 6 miesiecy poinformowalo o tym Urzad Skarbowy na druku SD-Z2 (po to, zeby
    uzyskac zwolnienie podatkowe), to trzeba te darowizne jeszcze potem uwzgledniac w
    "zwyklym" PIT, ktory skladamy do konca kwietnia czy to nie jest konieczne? Jesli
    jest, to gdzie najlepiej wpisac te darowizne?

  • 2. Data: 2013-04-29 23:33:06
    Temat: Re: Darowizna i czy uwzgledniac ja w "zwyklym" PIT?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    xack wrote:
> [...]
    > "zwyklym" PIT, ktory skladamy do konca kwietnia czy to nie jest konieczne?

    Nie

    > Jesli
    > jest, to gdzie najlepiej wpisac te darowizne?

    Nigdzie. Juz wpisales. w SD-Z2.