  • 1. Data: 2013-04-29 12:51:50
    Temat: ulga internetowa - fv na dwoje małżonków - rozlicza jeden
    Od: fx <g...@g...com>

    Witam,

    Sytuacja jak niżej:

    Dwoje małzonków jest wpisanych na fv za usługi internetowe, których roczny koszt to
    jakieś 600 zł ,a więce poniżej górnego limitu dla każdego z nich.

    Małżonkowie rozliczają się indywidualnie. Jeden z nich już złożył swój pit, na którym
    zapomniał skorzystać z ulgi internetowej.

    Dziś drugi z małżonków składa swój pit-37. Czy w związku z powyższym może na swojej
    deklaracji odliczyć całą kwotę rocznych wydatków ,jakie małżonkowie ponieśli na
    internet,czy też tylko 1/2 łącznych kosztów ?

    PS. Drugi z małżonków korzysta jeszcze z internetu u operatora tel. kom. Czy może
    doliczyc te koszty do limitu 760 zł do kosztów za int. stacjonarny?

  • 2. Data: 2013-04-29 21:45:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    fx wrote:
> [...]
    >
    > Małżonkowie rozliczają się indywidualnie. Jeden z nich już złożył swój pit, na
    którym zapomniał skorzystać z ulgi internetowej.

    zawsze moze zrobic korekte.

    > Dziś drugi z małżonków składa swój pit-37. Czy w związku z powyższym może na swojej
    deklaracji odliczyć całą kwotę rocznych wydatków ,jakie małżonkowie ponieśli na
    internet,czy też tylko 1/2 łącznych kosztów ?

    Moze odliczyc calosc

    > PS. Drugi z małżonków korzysta jeszcze z internetu u operatora tel. kom. Czy może
    doliczyc te koszty do limitu 760 zł do kosztów za int. stacjonarny?

    moze, o ile nie ma jakis innych przeciwskazach "zdrowotnych".
    nie jestem na biezaco w odliczeniach internetu z komorki.

    Tyle, ze w ten sposob tracicie jak wam cos zostaje nierozliczonego.

    po prostu zrob korekte twojej deklaracji, rozlicz calosc na siebie,
    druga osoba niech rozliczy komorke.

  • 3. Data: 2013-05-01 11:35:21
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

  • 4. Data: 2013-05-01 14:47:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Bartolomeo wrote:

    >>> kom. Czy może doliczyc te koszty do limitu 760 zł do kosztów za int.

    Milczenie jest złotem. ???

  • 5. Data: 2013-05-01 15:12:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 1 May 2013, witek wrote: