    From: "aksik" <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Darowizna pieniedzy
    Date: Sat, 12 Jan 2008 12:53:12 +0100

    Jestem studentem, upowaznilem rodzicow do zakupow nieruchomosci dla mnie,
    teraz wypadaloby, zrobic mi darowizne, zeby te zakupy mialy pokrycie.
    Darowizna pieniezna musi pojsc przelewem lub przekazem. Mam miesiac czasu na
    zgloszenie, czyli jesli rodzice w piatek mi przeleja pieniadze i ja tego
    samego dnia odesle im, zeby w sobote mogli mi kupic nieruchomosci, a zglosze
    w ciagu miesiaca ten fakt, to wszystko bedzi ok? Przelewy powyzej 15tys euro
    sa kontrolowane. W jaki sposob? Czego sie obawiac czego sie nie obawiac i
    jak wyglada taka kontrola?

    Pozdrawiam,
    Aksik