  • 1. Data: 2004-03-08 12:46:15
    Temat: Darowizny - w którego PITa nr pola to wpisać....
    Od: "mariokil" <m...@g...pl>

    Przeszukałem archiwum i niestety nie mogę znaleźć, w samym picie też nie za
    bardzo widzę "dedykowanego" miejsca na ten cel.
    Chodzi o darowiznę na cele kultu religijnego i na działalność
    charytatywno-opiekuncza, bezpieczeństwa publicznego itd.

    Dzięki

  • 2. Data: 2004-03-08 13:12:11
    Temat: Re: Darowizny - w którego PITa nr pola to wpisać....
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "mariokil" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chodzi o darowiznę na cele kultu religijnego i na działalność
    > charytatywno-opiekuncza, bezpieczeństwa publicznego itd.
    ------------------------
    A załącznik PIT-0 masz to od tego trzeba zaczać.
    Co prawda nie wiem czy pytasz o rozliczenie roczne ?Ten załacznik jest do
    rocznego .
    Wiola

  • 3. Data: 2004-03-08 14:02:38
    Od: "mariokil" <m...@g...pl>

    "Wiola" <p...@s...com.pl> wrote in message

> [...]
    > A załącznik PIT-0 masz to od tego trzeba zaczać.
    > Co prawda nie wiem czy pytasz o rozliczenie roczne ?Ten załacznik jest do
    -------------------------
    Niezbyt jasno chyba się wypowiedziałem ;-)
    Wiem, że powinienem zacząć od PIT -0 natomiast nie mogę zlokalizować
    odpowiedniego pola w tym formularzu.
    Chodzi o rozliczenie roczne.
    Jeszcze raz dzięki.

  • 4. Data: 2004-03-08 14:36:58
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

> [...]
    > Niezbyt jasno chyba się wypowiedziałem ;-)
    > Wiem, że powinienem zacząć od PIT -0 natomiast nie mogę zlokalizować
    ------------------
    B1 poz.1
    Wiola

  • 5. Data: 2004-03-08 14:50:06
    Od: "mariokil" <m...@g...pl>

    ------------------
    > B1 poz.1
    > Wiola

    --------------------
    Serdeczne dzięki.
    Jednak to prawda, że kobiety są dokładniejsze ;-)

  • 6. Data: 2004-03-08 15:06:09
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "mariokil"

    > ------------------
    >
    > --------------------
    > Serdeczne dzięki.
    > Jednak to prawda, że kobiety są dokładniejsze ;-)
    --------------------------------
    Hej smieszku szukać ci sie nie chciało przyznaj sie .
    Wiola

  • 7. Data: 2004-03-08 15:27:40
    Od: "mariokil" <m...@g...pl>

    > Użytkownik "mariokil"

    > Hej smieszku szukać ci sie nie chciało przyznaj sie .
    > Wiola

    Nie uwierzysz, ale przeglądałem tego pita kilka razy i nic. Dopiero jak
    podesłałaś mi namiary na to pole to ...., ale wstyd :-(((