  • 1. Data: 2004-03-08 11:59:52
    Temat: nowe przelewy ZUS
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Ktos cos słyszał że mają sie zmienic wzory przelewów na ZUS?
    Jakis czas temu Rzlita puściła kaczkę ale uciekł mi gdzieś ten artykł.
    A mowa była że o marca (albo od kwietnia, własnie nie pamiętam) wchodza
    nowe wzory bez okresu przejściowego. Zmienic sie mają raptem 2-3 pola
    ale stare wzory ida do kosza.
    A ja mam prawie 100 szt. formularzy do nadruku.

    Isip codzi jak by nie mógł. Tam powinno byc rozporządzeie w tej sprawie.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 2. Data: 2004-03-08 12:07:48
    Temat: Re: nowe przelewy ZUS
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    No i znalazłam. tu leży jakby kto ciekaw był.

    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/Main/WDU2003164158
    6?OpenDocument

    Ślicznie. Od 1 kwietnia nowe wzory, bez okresu przejściowego.
    Szlag by to trafił. Ciekawe co z tymi tonami wdrukowanych przelewów?
    W moim papierniczym leżała tego tydzien temu cała sterta.
    U mnie w szafce ledwo napoczęta paczka.
    Zuzywam tego 15-20 szt miesięcznie, zostanie mi 3/4 paczki ktora nawet
    sie na toaletowy nie nadaje bo za twarda :-)

    Słodkie.

    Może MF to odkupi?

    Ciekawe czy banki juz sie zorientowały...

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-03-08 12:30:35
    Od: jureq <j...@o...pl>

    Maddy wrote:

    > Ciekawe czy banki juz sie zorientowały...

    Tych, którzy wypełniają ręcznie interesuje przede wszystklim to czy
    banki nadal mają obowiązek dostarczyć druki.

  • 4. Data: 2004-03-08 12:32:34
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik jureq napisał:

    > Tych, którzy wypełniają ręcznie interesuje przede wszystklim to czy
    > banki nadal mają obowiązek dostarczyć druki.

    Nic poza wzorem sie nie zmieniło.
    Nie pamietam gdzie było zapisane to o obowiązku dostarczania druków.
    Ale to chyba w prawie bankowym. A tam zdaje się zmian nie było przy okazji.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2004-03-08 17:18:52
    Od: "latet" <l...@w...pl>

    Czy zmiany w jakikolwiek sposob bedą dotyczyc
    sposobu wysylania przelewu do ZUS z mBanku?
    Dzieki,

    latet

  • 6. Data: 2004-03-08 18:14:51
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl>

    Maddy wrote:

    > Ślicznie. Od 1 kwietnia nowe wzory, bez okresu przejściowego.
    > Szlag by to trafił. Ciekawe co z tymi tonami wdrukowanych przelewów?

    O rany, znowu jakis zaprzyjazniony wlasciciel drukarni jakiegos
    rzadowego matola, zglosil zapotrzebowanie na dodatkowy zarobek przed
    wakacjami ? Naprawde wspolczuje tym wszystkim, ktorzy placa ten zusowy
    haracz w pelnej wysokosci i dodatkowo wierza, ze dobrze robia :(.

    marekz

  • 7. Data: 2004-03-09 08:22:44
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    Użytkownik "latet" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy zmiany w jakikolwiek sposob bedą dotyczyc
    > sposobu wysylania przelewu do ZUS z mBanku?

    ING bedzie realizowal tylko skladki miesieczne elektronicznie. Pozostale
    (ze wzgledu na skomplikawana procedure techniczną ;)) tylko w formie
    papierowej.

  • 8. Data: 2004-03-09 08:28:11
    Od: "Piotr A. Dybczyński" <d...@a...edu.pl>

    W liście nadanym Mon, 8 Mar 2004 19:14:51 +0100 "MarekZ"
    <marekz@irc._wytnij_.pl> pisze:

    > O rany, znowu jakis zaprzyjazniony wlasciciel drukarni jakiegos
    > rzadowego matola, zglosil zapotrzebowanie na dodatkowy zarobek przed
    > wakacjami ?

    Raczej jest to efekt nowych numerów kont, do których dotychczasowy system
    numerów kont ZYS-owskich nie pasuje

    PAD
    --
    /***************************************************
    *************************

  • 9. Data: 2004-03-10 07:57:12
    Od: Bunio <a...@b...pl>

    Dnia 2004-03-08 13:07, Użytkownik Maddy napisał:
> [...]
    >
    > Słodkie.
    >
    > Może MF to odkupi?
    >
    > Ciekawe czy banki juz sie zorientowały...

    Zapomnieliście jeszcze o zmianie wersji Płatnika :-D
    bu ha ha ha ha ha
    a mi tam ZU$ się podoba .... buuuuu ha ha ha

    Pozdrawia bardzo uradowany Bunio :-) <jupi>

    --
    "Kobiety lubią giełdę próżności; niekoniecznie chcą się sprzedać, ale
    chcą znać kurs." (Dyonizy Hugo Steinhaus)