  • 1. Data: 2005-07-04 06:32:59
    Temat: Data rozpoczęcia DG
    Od: Ebay <l...@n...gazeta.pl>

    Witam
    Wpis do ewidencji dokonałem 21 czerwca, date rozpoczęcia na wpisie to 1
    lipiec, regon uzyskałem 27 czerwca, konto bankowe założyłem 28 czerwca, 29
    założyli mi telefon w lokalu. Nie złożyłem jeszcze deklaracji NIP1 ani
    deklaracji w ZUSie. Chciałbym zapytać czy datę faktycznego rozpoczęcia DG
    moge zgłości do US i ZUS np. dopiero od 1 sierpnia? Chodzi mi oczywiście o
    załapanie się na ewentualna zniżkę ZUS dla nowo powstałych DG. Oczywiście
    prawdopodobnie w lipcu dostane fakture od TPSA za telefon.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-07-04 21:59:33
    Temat: Re: Data rozpoczęcia DG
    Od: "WojtekPL" <logo[usun_to]@op.pl>

    Użytkownik "Ebay" <l...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > załapanie się na ewentualna zniżkę ZUS dla nowo powstałych DG. Oczywiście
    > prawdopodobnie w lipcu dostane fakture od TPSA za telefon.

    to coś Ci podpowie:
    http://www.twoja-firma.pl/wiadomosc/9021,placisz-zus
    -gdy-faktycznie-prowadzi
    sz-firme.html