  • 1. Data: 2005-11-16 19:17:10
    Temat: Deklaracja PIT-5 a miejsce prowadzenia dzialalnosci
    Od: "Tomasz" <t...@p...fm>

    Witam,
    Przyszedl czas na zlozenie pierwszej deklaracji PIT-5. Zglaszajac
    dzialalnosc podalem na formularzu NIP-1 miejsce prowadzenia dzialalnosci -
    caly kraj (zgodnie z porada udzielona mi w US - chodzi o uslugi internetowe,
    handel wysylkowy). Co mam wpisac do PIT-5 w polu "Miejsce prowadzenia
    dzialalnosci)?? Adres, gdzie mam biuro i trzymam dokumenty czy tam jak w
    zgloszeniu - caly kraj??

  • 2. Data: 2005-11-17 07:38:41
    Od: "latet" <l...@l...pl>

> [...]
    > dzialalnosc podalem na formularzu NIP-1 miejsce prowadzenia dzialalnosci -
    > caly kraj (zgodnie z porada udzielona mi w US - chodzi o uslugi

    IMHO - dziwnie Ci doradzili, skoro siedzisz na tyłku i tylko wysyłasz to,
    co ktoś zdalnie zamówił. Jak dla mnie to prowadzisz działalnosc w 1 miejscu.

    Co mam wpisac do PIT-5 w polu "Miejsce prowadzenia
    > dzialalnosci)?? Adres, gdzie mam biuro i trzymam dokumenty czy tam jak w
    > zgloszeniu - caly kraj??

    Zdecydowania adres biura.

    latet

  • 3. Data: 2005-11-17 10:04:06
    Od: "Tomasz" <t...@p...fm>

    Użytkownik "latet" <l...@l...pl> napisał w wiadomości

    > IMHO - dziwnie Ci doradzili, skoro siedzisz na tyłku i tylko wysyłasz to,
    > co ktoś zdalnie zamówił. Jak dla mnie to prowadzisz działalnosc w 1
    > miejscu.

    Pani w US po przegladnieciu PKD i profilu dzialalnosci stwierdzila, ze
    uslugi wykonywane w internecie (prowadzimy platny wortal scisle tematyczny)
    nie sa uslugami wykonywanymi w 1 miejscu, stad tez kazala zmienic adres w
    pulu "Miejsce prowadzenia dzialalnosci" na napis CALY KRAJ.

    Dzieki - tyle chcialem wiedziec.
    Pozdrawiam
    Tomek

  • 4. Data: 2005-11-17 17:09:50
    Od: "latet" <l...@l...pl>

> [...]
    > tematyczny) nie sa uslugami wykonywanymi w 1 miejscu, stad tez kazala
    > zmienic adres w pulu "Miejsce prowadzenia dzialalnosci" na napis CALY

    Wg mnie to trochę bez sensu i głupie :-)
    Ale jakie to ma znaczenie? Chyba żadne. Przecież nikt Ci nie zabroni
    sprzedać uslugi gosciowi z Koszalina, jesli jako miejsce wykonywania
    dzialalnosci podaleś Radom.

    latet

  • 5. Data: 2005-11-17 20:37:33
    Od: "Tomasz" <t...@p...fm>

    > Wg mnie to trochę bez sensu i głupie :-)
    > Ale jakie to ma znaczenie? Chyba żadne. Przecież nikt Ci nie zabroni
    > sprzedać uslugi gosciowi z Koszalina, jesli jako miejsce wykonywania
    > dzialalnosci podaleś Radom.

    Zgadzam sie, skladajac NIP-1 mialem wpisane jako miejsce prowadzenia
    dzialalnosci adres biura, ale babka w US kazala to zmienic i wpisac CALY
    KRAJ. Nie wiem czemu. I tak wlasnie zrobilem, zeby sie nie czepiala.