  • 1. Data: 2007-08-21 09:29:12
    Temat: Deklaracja PIT i VAT
    Od: Quental <a...@g...com>

    Czesc!

    Przeszukalem grupe i widzialem, ze byl juz kiedys podobny watek, ale
    to bylo dawno i w sumie i tak nie uzyskalem tam pelnej odpowiedzi. A
    pytanie moje jest takie:

    Czy jezeli w danym miesiacu (a jest to miesiac pierwszy funkcjonowania
    firmy) nie bylo zadnej operacji, ani zakupu, ani sprzedazy, ani nic
    innego, to czy a) trzeba skladac deklaracje PIT (wydaje mi sie, ze
    nie, bo o ile wiem, w tej chwili deklaracji PIT w ogole sie nie sklada
    co miesiac), b) trzeba skladac deklaracje VAT (wydaje mi sie, ze tak)?

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2007-08-21 09:54:49
    Temat: Re: Deklaracja PIT i VAT
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 21.08.2007 Quental <a...@g...com> napisał/a:
> [...]
    > nie, bo o ile wiem, w tej chwili deklaracji PIT w ogole sie nie sklada
    > co miesiac), b) trzeba skladac deklaracje VAT (wydaje mi sie, ze tak)?

    Masz rację w obydwu kwestiach.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/