  • 1. Data: 2007-08-21 06:32:03
    Temat: Off Topic: MI5
    Od: artur <a...@o...fuw.edu.pl>

    Wie ktoś jak wywalić te wszystkie MI5 Persecution ? Na innych grupach
    też są tego całe strony. Może da się to jakoś filtrować ?

  • 2. Data: 2007-08-21 06:40:39
    Temat: Re: Off Topic: MI5
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "artur" <a...@o...fuw.edu.pl> wrote in message
    s.com...
    >Wie ktoś jak wywalić te wszystkie MI5 Persecution ? Na innych grupach
    >też są tego całe strony. Może da się to jakoś filtrować ?

    A w czym problem.
    Nawet durny outllok potrafi przefiltrowac po polu from:

  • 3. Data: 2007-08-21 07:15:09
    Od: artur <a...@o...fuw.edu.pl>

    On 21 Sie, 08:40, "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote:
    > "artur" <a...@o...fuw.edu.pl> wrote in message

    s.com...

    > A w czym problem.
    > Nawet durny outllok potrafi przefiltrowac po polu from:

    Używam IE (w pracy, nie mam możliwości zainstalowania czegoś
    normalnego) i przeglądam grupy przez groups.google.com