  • 1. Data: 2005-12-17 01:24:16
    Temat: Deklaracja VAT - nie VAT
    Od: "macias" <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    Odwiedziłem dziś US chcąc zadeklarować rozliczanie firmy na zasadach ryczałtu
    oraz zrezygnować z płacenia VATu. Byłem przekonany, iż rezygnacja z VATu
    ciągnie za sobą konieczność pisania jakiejś deklaracji do Naczelnika Urzędu,
    tymczasem pani z okienka kazała jedynie uaktualniający NIP-3 oraz jakiś krótki
    formularz z zaznaczeniem kratki przy ryczałcie wypełnić i to wszystko.
    Nawet zapytałem ją o tą deklarację. Zapewniła, że nic takiego nie muszę pisać.
    Mimo wszystko - przez wrodzoną nieufność - wolałbym się upewnić, że nie wpakuję
    się w bagienko i automatycznie nie narzucą mi rozliczania VATu, jeśli czegoś
    nie dopełnię.

    Podsumowując: czy powyższa procedura jest wystarczająca?

    Z góry dziękuję za odpowiedź!

  • 2. Data: 2005-12-17 04:43:53
    Temat: Re: Deklaracja VAT - nie VAT
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik macias napisał:

> [...]
    > nie dopełnię.
    >
    > Podsumowując: czy powyższa procedura jest wystarczająca?

    Zakładasz nową DG czy zmieniasz zasady rozliczania dotychczasowej i
    byłeś płatnikiem VAT?

    pzdr

    Tomek

    Zobacz finalistki Miss World!!! >>> http://link.interia.pl/f18e8

  • 3. Data: 2005-12-17 08:41:01
    Od: "macias" <m...@p...onet.pl>

    > Zakładasz nową DG czy zmieniasz zasady rozliczania dotychczasowej i
    > byłeś płatnikiem VAT?

    Nową, zapomniałem dodać.

  • 4. Data: 2005-12-17 14:19:25
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik macias napisał:

    > Nową, zapomniałem dodać.

    Jak nową to jest OK. Musiałbyś pisać deklaracje, że chcesz być VATmanem
    od początku.