  • 1. Data: 2002-01-17 17:45:00
    Temat: Deklaracja roczna PIT28 - ile składek ZUS
    Od: "Ant" <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    Jaka powinna być kwota składek na ubezpieczenia społeczne i oddzielnie na
    zdrowotne osób prowadzących DG w deklaracji PIT-28 za 2001 r.
    Dzięki
    Monika

  • 2. Data: 2002-01-17 18:33:21
    Temat: Re: Deklaracja roczna PIT28 - ile składek ZUS
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    Użytkownik "Ant" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jaka powinna być kwota składek na ubezpieczenia społeczne i oddzielnie na
    > zdrowotne osób prowadzących DG w deklaracji PIT-28 za 2001 r.
    taka, jaka była faktycznie wpłacona w 2001r na poczet należności głównych
    (bez ewentualnych odsetek)
    tytułem tych ubezpieczeń

    pozdr
    KTP

  • 3. Data: 2002-01-17 18:55:42
    Od: "Ant" <m...@p...onet.pl>

    Niestety, wszystkie deklaracje mąż ma w pracy, a ja potrzebuję dzisiaj. Będę
    wdzięczna za podanie mi kwot.
    Monika

  • 4. Data: 2002-01-17 22:44:37
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    > Niestety, wszystkie deklaracje mąż ma w pracy, a ja potrzebuję dzisiaj.
    Będę
    > wdzięczna za podanie mi kwot.

    jeśli wpłaty były w "urzędowej" wysokości, to w 2001r trzeba było wpłacić

    a) społeczne:
    - bez chorobowego: 4921,05
    - z chorobowym: 5274,18 (jeśli było wybrane to dobrowolne ubezp.)

    b) zdrowotne: 1114,28

    pozdr
    KTP

  • 5. Data: 2002-01-18 15:34:40