  • 1. Data: 2002-01-17 14:06:48
    Temat: Pomocy - Rachmistrz PKPiR
    Od: "Katarzyna Mikołajczyk" <K...@c...pl>

    Witam i proszę o pomoc.

    W jaki sposób wpisać fakturę VAT w koszty grudnia (otrzymana w grudniu),
    natomiast w ewidencję VAT w styczniu? W ciągu roku problemu nie było, ale na
    przełomie lat program nie pozwala :(

    Czy ktoś wie?
    Kasia

  • 2. Data: 2002-01-17 15:01:20
    Temat: Re: Pomocy - Rachmistrz PKPiR
    Od: "justyna" <s...@w...pl>

    jeżeli masz KPiR to zrób xero tej fv i wrzuć w koszty grudnia na podstawie
    oryginału i opisz ją , że vat odliczasz w styczniu
    a w styczniu vat odliczysz na podstawie xero i opisz, że w kosztach jest ona
    w grudniu
    jeżeli to pełna księgowość, to zaksięguj w rozliczenia międzyokresowe , a w
    styczniu one ci się zbilansują

    Użytkownik "Katarzyna Mikołajczyk" <K...@c...pl> napisał w
    wiadomości news:a26lk6$47m$1@druid.ceti.com.pl...

  • 3. Data: 2002-01-17 15:03:02
    Od: "Katarzyna Mikołajczyk" <K...@c...pl>

    Użytkownik "justyna" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w grudniu
    > jeżeli to pełna księgowość, to zaksięguj w rozliczenia międzyokresowe , a

    Mam książkę przychodów i rozchodów, ale mnie chodzi o techniczny problem
    programu Rachmistrz!
    Pokazuje się komunikat, że nie można wpisać w ewidencji VAT w innym roku niż
    bieżący (w tym przypadku 2001).
    Kasia