  • 1. Data: 2003-11-09 13:49:06
    Temat: Delegacja
    Od: "PeTe" <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    mam pytanie dotyczące rozliczenia delegacji związanej z wyjazdem na
    szkolenie (ja się szkoliłem :) ) Wyjazd w sumie trwał 3 dni wraz z powrotami
    (czwartek - sobota) , cały dzień 1 to trasa do, dzień 2 to szkolenie, 3
    dzień do południa również szkolenie i powrot późno w nocy. Ponieważ
    zapewniano mi całodzienne wyżywienie i nocleg w hotelu z tego co się
    dowiedziałem to nie przysługuje mi dieta chyba że za czas przejazdu "na" i "
    z" szkolenia. Dodatkowo choć 3 dzień to była sobota nie przysługuje mi dzień
    odpracowany ponieważ "to mnie szkolono" a nie ja szkoliłem (wykładnia J.M.
    Kadrowej).

    Czy to wszystko prawda ?

    Pozdrowionka
    PeTe

  • 2. Data: 2003-11-12 22:17:16
    Temat: Re: Delegacja
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 9 Nov 2003, PeTe wrote:
    [...]
    >+ Dodatkowo choć 3 dzień to była sobota nie przysługuje mi dzień
    >+ odpracowany ponieważ "to mnie szkolono" a nie ja szkoliłem (wykładnia J.M.
> [...]

    Nie wiem jak się ma owo szkolenie do twojego zawodu.
    Drzewiej bywały szkolenia na które "pracodawca musi cię
    posłać", teraz chyba z takich tylko BHP się ostało
    (a np. jako kierowca szkolić masz się sam :)).

    <dywagacja>
    IMO jeśliby to było szkolenie, na które *z mocy przepisów*
    pracodawca *musi* cię posłać, to *tylko wtedy* JMK (nie mylić
    z JKM, ten to by ci dopiero pokazał gdzie raki zimują :))
    nie ma racji.
    W każdym pozostałym przypadku popatrz na to tak: pracodawca
    korzystając z łaski prawodawcy (tak, tak, dostał "łaskawie"
    prawo do zaliczenia takich manewrów w KUP - a takich
    zwolnień coraz mniej !!) łaskawie *udziela ci płatnego
    zwolnienia* żebyś *sam* się szkolił :)
    Mógł ci powiedzieć że na twoim stanowisku od przyszłego
    kwartału będzie potrzebny pracownik który ma mieć jakieś
    tam uprawnienia i prosi żebyś mu "papiery" przyniósł...
    No i w tym trybie szkoliłeś się (z częsciową tylko łaską,
    bo nie płacąc za szkolenie jak mniemam) w sobotę :)
    <\dywagacja>

    Proszę nie bić :), prezentuję w miarę przystępnie (może
    nie dość dyplomatycznie) pewnien punkt widzenia...

    A za "delegację" chyba też ci dobrze powiedziała...

    >+ Pozdrowionka

    wzaim ! - Gotfryd
    (przyjmujący reklamacje, sprostowania i plonki z tytułu
    powyższego posta z pokorą, jako że z "kadrologii" jest
    słaby. Ale nikt nie miał nic do powiedzenia... to nie
    strzymałem ;))