  • 1. Data: 2004-02-24 08:00:11
    Temat: Dlaczego znikła data w PIT 5 ???
    Od: "Mariusz" <M...@o...pl>

    Są nowe druki PIT 5 jedyną istotną różnicą (poza przypisami) jest brak
    pola z datą wypełnienia deklaracji. Miałem kłopot z wypełnieniem deklaracji,
    zawsze ją wysyłam pocztą w ostatnim dniu i ta data działała na mnie
    uspokajająco (wiem, że liczy się data stempla, ale zawsze jednak).
    Zastanawiałem się czy składać PIT na starych drukach, czy na nowych,
    złożyłem na nowym, ale przed podpisem napisałem datę wypełnienia. Chyba mnie
    za to nie ukarzą?

    Jaki jest cel takiej zmiany, poza oczywiście napchaniem kasy właścicielowi
    drukarni, który pewnie jest przyjacielem ministra i poza zrobieniem
    kolejnego zamieszania?

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2004-02-24 21:34:21
    Temat: Re: Dlaczego znikła data w PIT 5 ???
    Od: sonia <a...@t...pl>

    > Jaki jest cel takiej zmiany, poza oczywiście napchaniem kasy właścicielowi
    > drukarni, który pewnie jest przyjacielem ministra i poza zrobieniem
    > kolejnego zamieszania?
    no właśnie..... chyba tylko taki :)
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>