    From: "pt" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Do G.Smolika i nie tylko... - prośba o pomoc!!!
    Date: Thu, 18 May 2006 12:19:25 +0200

    Witam!
    Sorry, że nowy wątek ale to dla mnie bardzo ważne!
    Raz jeszcze.
    Zakończyłem działalność gospodarczą(na zasadach ogólnych _KPiR) 12.05.2006r.
    Chodziło o sklep z częściami samoch.
    Nie byłem vatowcem!
    Spis z natury, obliczenie dochodu z remanentu Pit-5/5X itd....
    Z dniem 15.05.2006 r. otwiera działalność identyczną zresztą moja
    małżonka.
    Nie mam z małżonką żadnej intercyzy!!!
    W jaki sposób mam przekazać jej ten towar abym nie poniósł ja ani małżonka
    żadnych opłat?
    W podległym mi US powiedziano mi, że inaczej niż na umowę kupna- sprzedaży
    nie mogę.
    Że nie ma żadnych darowizn, przekazania itp.
    Przyznam, że słabo sie w tych tematach orientuję więc bardzo proszę o
    szczegółowe wyjaśniene co mamy w tej sytuacji zrobić!
    Wystarczy aby małżonka mogła wpisać ten mój towar jako
    remanent początkowy (bo o wpisaniu tego w koszty chyba nie ma co marzyć!)
    ale na jakiej podstawie?
    Czas goni a my wciąż nie wiemy co zrobić!
    BARDZO PROSZĘ O POMOC!!!
    Pozdrawiam
    TP