  • 1. Data: 2006-04-26 11:36:49
    Temat: Dochody z pracy w Anglii
    Od: "Anow" <s...@p...onet.pl>

    Mam kilka pytań odnośnie rozliczenia dochodu z anglii:
    1. Czy druk angielski do rozliczenia dochodu powinien mieć jakiś symbol
    nazwę.
    2. Czy rok podatkowy oznaczają "Tax Year 2005-2006"
    3. Jak przeliczyć -po jakim kursie wypłaty gotówkowe uzyskiwane w anglii-
    Moze dochód roczny podzielić na 12 i przeliczyć po kursie z ostatniego dnia
    miesiąca?
    4. Po jakim kursie policzyć 30 diet po 32 funty dzinnie?
    Z góry dzięki z pomoc

  • 2. Data: 2006-04-28 06:40:41
    Temat: Re: Dochody z pracy w Anglii
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    Anow wrote:
> [...]

    > Moze dochód roczny podzielić na 12 i przeliczyć po kursie z ostatniego dnia

    Nie.
    Każdą wypłatę oddzielnie po kursie średnim NBP z dnia wypłaty.

    > 4. Po jakim kursie policzyć 30 diet po 32 funty dzinnie?

    30 dni wybierasz sobie dowolnie i z tego dnia bierzesz średni kurs NBP.