  • 1. Data: 2005-02-17 16:35:09
    Temat: Dofinansowanie do lokalu a PIT
    Od: "SIN" <S...@a...waw.pl>

    Witam
    Otrzymywałem dofinansowanie do lokalu z gminy - czy w PIT mam to wykazać?
    Jeżeli tak to jako co?
    Z góry serdecznie dziękuje.
    Grzegorz Witkowski

  • 2. Data: 2005-02-17 18:38:50
    Temat: Re: Dofinansowanie do lokalu a PIT
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    A jakie to dofinansowanie, czego dotyczy.
    Jeśli to jest dodatek mieszkaniowy dla osób o niskich dochodów to nie.
    Zresztą aby coś doliczyć to trzeba mieć pit .
    Maria

  • 3. Data: 2005-02-17 20:12:17
    Od: "SIN" <S...@a...waw.pl>

    Dzięki za odpowiedz,
    jest to dodatek mieszkaniowy dla osób o niskich dochodach-więc nie muszę
    wpisywać do zeznania rocznego-dobrze zrozumiałem?
    I jeszcze pytanie: czy kupno okapu kuchennego i kuchenki gazowej mogę
    odliczyć jako modernizacje lokalu?(pit d)