  • 1. Data: 2005-02-17 16:51:51
    Temat: zapomniana amortyzacja :(
    Od: "MaG" <m...@o...pl>

    witam
    zamykajac zeszly rok znalazlam, iz w m-cu kwietniu nie zostala zaksiegowana
    amortyzacja jedengo ze srodkow trwalych, czy moge na koniec roku doksiegowac
    te omijke?? Doszly mnie ostatnio sluchy iz ta niezaksiegowana amortyzacja
    nie moze stanowic na koniec roku kosztu podatkowego (albo co m-c ta sama
    kwota albo calosc na koniec roku), i co tu zrobic??

    Dziekuje za wszelkie sugestie
    Pozdrawiam
    MaG

  • 2. Data: 2005-02-18 08:59:48
    Temat: Re: zapomniana amortyzacja :(
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <cv2i3p$ol9$1@news.onet.pl>, MaG wrote:

    > te omijke?? Doszly mnie ostatnio sluchy iz ta niezaksiegowana amortyzacja
    > nie moze stanowic na koniec roku kosztu podatkowego (albo co m-c ta sama
    > kwota albo calosc na koniec roku), i co tu zrobic??

    Niezaksiegowana to tak jakby jej nie bylo. Ja bym stwierdzil ze
    zamortyzowalem mniej i amortyzowal teraz. W koncu opoznienie to tylko
    miesiac.

    Disclaimer:
    Nie jestem prawnikiem. uzywam zdrowego rozsadku i dmucham na zimne.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl