  • 1. Data: 2006-06-20 07:06:00
    Temat: Dokumenty szkolne
    Od: "D.P." <dpilat@WYTNIJ_TO_op.pl>

    Witam,

    Proszę Szanownych grupowiczów o poradę.

    Uczelnia Wyższa posiada moje dokumenty czyli oryginał Świadectwa
    dojrzałości.
    Niestety 2 lata temu musiałem zrezygnować ze studiów.
    Dziś uczelnia domaga się zapłaty 3 rat czesnego wówczas dopiero wyda mi
    moje dokumenty. Natomiast są one mi potrzebne na dziś.

    Czy ja nie mam prawa do swoich dokumentów, jakim prawem uczelnia stawia w
    tej sprawie warunki ?. Proszę o poradę co w takiej sytuacji można zrobić.
    Dodam że nie uchylam się od spłacenia zadłużenia w poźniejszym terminie.

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 2. Data: 2006-06-20 07:08:13
    Temat: Re: Dokumenty szkolne
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    D.P. wrote:

> [...]
    > tej sprawie warunki ?. Proszę o poradę co w takiej sytuacji można
    > zrobić. Dodam że nie uchylam się od spłacenia zadłużenia w poźniejszym

    1. NTG
    2. Powiadomić prokuraturę o odmowie wydania dokumentów. Nie żartuję.
    Wydadzą bardzo szybko.