  • 1. Data: 2003-09-02 23:21:23
    Temat: Domena i koszt utrzymania domeny oraz serwera www - w koszt?
    Od: "Mirro" <b...@g...pl>

    Witam

    Zamierzam zainwestowac we wlasna domene i zaparkowac ja na jakims serwerze,
    gdzie docelowo umieszcze swoja strone. Swego czasu w jakiejs gazecie
    (Wybiorczej lub Rzepie) zauwazylem artykulik traktujacy o domenach, a
    mowiacy, ze mozna je jednak (czyli byly niejasnosci) wliczyc w koszty, ale
    szczerze mowiac niedokladnie pamietam o co w nim chodzilo.

    No wlasnie. To beda "Inne koszty" (jestem na KPiR) czy tez wydatki na
    reklame? Pytanie moze proste, ale w podatkach nie ma prostych pytan i
    prostych odpowiedzi - mam dzialalnosc juz 6 lat i wiem cos na ten temat ;-(

    Mirro