    From: "Funkcyjny" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Dopisanie NIPu w formie noty korygującej
    Date: 22 Feb 2008 21:02:42 +0100

    Hej!

    Mam internet w UPC na siebie, jako osobę prywatną. Chciałbym jednak go
    odliczać od prowadzonej przez siebie DG, ponieważ jest on do tego celu używany.

    Jednak na otrzymywanych fakturach nie ma mojego NIPu. Dostawca internetowy
    mówi, że nie umieści NIPu na fakturze, bo dla firm ma inną ofertę (cennikową).

    Czy mogę samodzielnie dopisać NIP na fakturze poprzez wystawienie noty
    korygującej?

    I dodatkowe pytanie: Czy w obecnym stanie prawnym trzeba mieć dowód odebrania
    noty korygującej przez sprzedawcę (potwierdzenie odbioru), czy wystarczy tylko
    potwierdzenie nadania listu?

    Funkcyjny