  • 11. Data: 2007-06-27 13:40:44
    Temat: Re: Drugi tel. komórkowy na firmę 1-os?
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 27-06-2007 o 15:31:20 mk <n...@j...pl> napisał(a):

    > witam
    >
    > No właśnie jak to jest z kontrolą, gdy siedzibą jest mieszkanie prywatne?

    Jest

    > Musi być zapowiedziana?

    Nie

    > Co jak nie ma mnie w domu?

    Jak coś usłuszą i zaistnije podejrzenie że to nie chomik a Ty,
    to wtedy antyterrorka ze spawarkami przyjezdza i C4
    i masz na głowie wymiane drzwi jeszcze :)

  • 12. Data: 2007-06-27 14:47:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 27 Jun 2007, mk wrote:

    > No właśnie jak to jest z kontrolą, gdy siedzibą jest mieszkanie prywatne?

    Zwyczajnie.
    Dzwonek. Otwieram drzwi (autentyk, u mnie).
    Dzień dobry, czy pan... nie, my nie akwizytorzy ani nie próbujemy
    nawracać, my ze skarbówki na kontrolę! (niemal zatrzasnąłem drzwi przed
    nosem :))

    > Musi być zapowiedziana?

    Nie.

    > Co jak nie ma mnie w domu?

    Pewnie przyjdą kiedy indziej :)

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2007-06-27 14:50:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 27 Jun 2007, latet wrote:

    > Czy się zaraz okaże, że takie "użyczenie" telefonu klientowi
    > jest zabronione bez specjalnych skomplikowanych i bezsensownych
    > umów użyczenia czy coś takiego?

    IMHO - przesada.
    A prawnie to jest przecież "realizacja umowy za pomocą środków własnych"
    a nie użyczenie (celem przysporzenia korzyści klientowi POZA umową).

    pzdr, Gotfryd