  • 1. Data: 2004-05-13 07:29:48
    Temat: Druk T2L
    Od: "ata" <a...@r...pl>

    Czesc

    Czy juz sie ktos spotkał z takim drukiem T2L, poinformowala mnie wlasnie
    agencja celna ze przy nabyciu wewnatrzwspolnotowym towarow pochodzenia
    chinskiego potrzebuje taki dokument od moich kontahentow...

    ata

  • 2. Data: 2004-05-13 07:43:14
    Temat: Re: Druk T2L
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "ata" <a...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > agencja celna ze przy nabyciu wewnatrzwspolnotowym towarow pochodzenia
    > chinskiego potrzebuje taki dokument od moich kontahentow...

    A oni w tej agencji nic nie wiedzą?
    Ja nie wypełniałem nigdy , ale wiem gdzie możesz
    o tym poczytać ;-).
    Zasady dokumentowania pochodzenia towarów
    wspólnotowych niepochodzących z obszaru celnego UE
    były opisane w RMF z dnia 7 wrzesnia 2001 r.
    w sprawie deklaracji skróconych i zgloszen celnych
    (DU 117 z 2001) par koło 50

  • 3. Data: 2004-05-13 07:49:19
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > A oni w tej agencji nic nie wiedzą?
    > RMF z dnia 7 wrzesnia 2001 r.
    > w sprawie deklaracji skróconych i zgloszen celnych
    > (DU 117 z 2001) par koło 50

    Tyle tylko, że zapomniało mi się, że te wszystkie
    rozporządzenia do starej ustawy
    Kodeks Celny poszły już do pieca :-)
    Musisz poszukać nowych. Pewnie gdzieś na
    clo.gov albo stat.gov są dostępne

  • 4. Data: 2004-05-13 08:02:56
    Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl>

    > Czy juz sie ktos spotkał z takim drukiem T2L, poinformowala

    Się spotkał.....
    Ale w odwrotnej sytuacji.
    Jest potrzebny jako udokumentowanie pochodzenia unijnego przy wysyłkach
    na Cypr, Maltę oraz do Grecji i Portugalii ale tylko, jeśli towar dostarcza
    się drogą morską.
    Czyli niejako zastepuje dawny EUR1.
    Wygląda to jak zwykły SAD tylko nie zawiera informacji o wartości, jedynie
    ilość
    opakowań, wagę i kraj pochodzenia.

    O zastosowaniu w tej relacji, o której piszesz nic mi nie wiadomo....

    A po co Ci agencja celna przy nabyciu wewnątrzwspólnotowym?? Intrastat???

    Pozdr

  • 5. Data: 2004-05-13 09:15:09
    Od: "ata" <a...@r...pl>

> [...]
    >
    > O zastosowaniu w tej relacji, o której piszesz nic mi nie wiadomo....
    >
    > A po co Ci agencja celna przy nabyciu wewnątrzwspólnotowym?? Intrastat??
    Hm Mnie nie jest potrzebna, ale mam szefa chorwata i on ma rozne pomysly
    .....a agecje i tak maamy bo imprtujemi i exportujemy tez.
    Dzieki za info
    ata