  • 1. Data: 2004-05-13 05:48:48
    Temat: przykładowe pytania licencja mf
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Witam,

    wiem, że temat był wałkowany wielokrotnie na grupie i NIE MA OFICJALNYCH
    przykładowych pytań z egzaminu na licencję mf do usługowego prowadzenia
    ksiąg rachunkowych.

    Ktoś może jednak ma coś takiego?
    :-)

    p.s. pytam, bo wiem, że w 2002 roku takie zestawy 'kursowały po Warszawie'
    ale w chwili obecnej są niestety, trochę przestarzałe.

    pozdrawiam
    łukasz kaliński

  • 2. Data: 2004-05-13 11:04:19
    Temat: Re: przykładowe pytania licencja mf
    Od: "Marta" <k...@o...pl>

    > Witaj,
    Oczywiście są pytania na stronie ministerstwa finansów obowiązujące w 2004r. to
    aż 168 stron.Udanej lektury:)
    Pozdrawiam

    www.mf.gov.pl

  • 3. Data: 2004-05-13 11:51:52
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Marta" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Oczywiście są pytania na stronie ministerstwa finansów obowiązujące w
    2004r. to
    > aż 168 stron.Udanej lektury:)
    > Pozdrawiam

    Droga Marto,

    dziękuję za podpowiedź, ale to niestety są pytania na doradcę podatkowego,
    ja poszukuję do egzaminu usł. prow. ks.rach.

    pozdrawiam
    lukasz kalinski

  • 4. Data: 2004-05-13 11:57:43
    Od: "rafi" <z...@2...pl>

> [...]