  • 1. Data: 2004-05-12 20:06:39
    Temat: darowizny ... bym przyjal
    Od: BbT <m...@z...one.pl>

    Mam pomysl na ciekawy serwis internetowy, z ktorego mogly by byc
    dochody. Nie chcialbym jednak ryzykowac zakladania dzialalnosci
    gospodarczej. Chcialbym sie najpierw zorientowac czy bedzie sie oplacac
    prowadzenie takiego serwisu. Wymyslilem sobie wiec, ze ludzie w zamian
    za dostep, mogliby przesylac mi darowizny. Tylko czy w takiej sytuacji
    US sie do mnie nie przyczepi? Czy z otrzymanych darowizn trzeba sie
    przed kims rozliczac?

    I jeszcze jedna sprawa, choc troche OT. Czy jako osoba fizyczna mam
    prawo do zbierania danych osobowych od rejestrujacych sie na mojej
    stronie osob. Jak w takim wypadku powinna wygladac klauzula zgody?
    "Wyrazam zgode na przetwarzanie moich danych przez Jana Kowalskiego" ?

    --
    Pozdrawiam - BbT

  • 2. Data: 2004-05-15 10:37:48
    Temat: Re: darowizny ... bym przyjal
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 12 May 2004, BbT wrote:
    [...]
    >+ prowadzenie takiego serwisu. Wymyslilem sobie wiec, ze ludzie w zamian
    >+ za dostep, mogliby przesylac mi darowizny.

    To będzie ZAPŁATA, a nie DAROWIZNA !
    Darowizna to jest "za nic" :)

    pozdrowienia, Gotfryd