  • 1. Data: 2004-05-13 07:13:56
    Temat: dochód nadzwyczajny a KPiR
    Od: "Kubik" <p...@t...adres.nie.istnieje>

    Witam!

    Mam taki problem (oby takich problemów jak najwięcej :)). Wystawiłem
    klientowi fakturę za wykonaną usługę, ale ponieważ klient był super
    zadowolony to zapłacił więcej niż na fakturze. Sęk w tym, że
    wpłata poszła na konto firmowe. Jak teraz tą nadwyżkę zaksięgować,
    aby w razie kontroli nie okazało się, że mam wyższy dochód od wykazanego?

    pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2004-05-13 09:47:52
    Temat: Re: dochód nadzwyczajny a KPiR
    Od: "Bozoo" <z...@z...eu.org>

    > Mam taki problem (oby takich problemów jak najwięcej :)). Wystawiłem
    > klientowi fakturę za wykonaną usługę, ale ponieważ klient był super
    > zadowolony to zapłacił więcej niż na fakturze. Sęk w tym, że

    WOOW, Skad Ty bierzesz takich klientow???
    Ja tez chce !!

    PawelZ
    -----------

  • 3. Data: 2004-05-15 10:53:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 13 May 2004, Kubik wrote:

    >+ Witam!
    >+
    >+ Mam taki problem

    A pochwalisz się coś za firma ?
    Rozumiem że S.K-A. i rozliczasz PK ? :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 4. Data: 2004-05-15 17:30:12
    Od: "Kubik" <p...@t...adres.nie.istnieje>

    an.zabrze.pl...

    > A pochwalisz się coś za firma ?
    > Rozumiem że S.K-A. i rozliczasz PK ? :)
    DGOF, KPiR, VAT.

    Co to jest PK ?

    pozdr
    Adam

  • 5. Data: 2004-05-16 08:11:47
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>

    Użytkownik "Kubik" <p...@t...adres.nie.istnieje> napisał w wiadomości
> [...]
    > wpłata poszła na konto firmowe. Jak teraz tą nadwyżkę zaksięgować,
    > aby w razie kontroli nie okazało się, że mam wyższy dochód od wykazanego?

    A może wystawić na nadwyżkę dodatkową fakturę ?? i opisać odpowiednio.

    Albo zwrócić nadpłatę...

  • 6. Data: 2004-05-16 10:43:55
    Od: "Kubik" <p...@t...adres.nie.istnieje>

    > A może wystawić na nadwyżkę dodatkow? fakturę ?? i opisać odpowiednio.
    To chyba jest jedyne rozwiązanie, tylko szkoda od tego VAT oddawać.

    --
    pozdrawiam
    Adam

  • 7. Data: 2004-05-17 06:41:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 15 May 2004, Kubik wrote:
    [...]
    >+ Co to jest PK ?

    Pełna księgowość ! - księgi handlowe.
    A ad rem - chyba jednak tak jak Krzysztof napisał...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)