  • 1. Data: 2002-05-23 18:44:05
    Temat: Duza ulga budowlana - przejmowanie i zwracanie
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    Hej!

    Pytania chyba proste. Otoz jesli chcialbym zakupic rozpoczeta budowe
    (rozpoczeta ponad dwa lata temu), czy mam prawo "przejac" duza ulge
    budowlana nalezna tej budowie? Czy prawo nabyte jest "na budowe"? Innymi
    slowy, czy dalsze koszty, kontynuacji budowy bede mogl odliczac na zasadzie
    duzej ulgi budowlanej? I jeszcze jedna sprawa czy ulga z kasy mieszkaniowej
    nie bedzie tutaj kolidowac, tzn. czy moge jednoczesnie korzystac z obu ulg?

    Mam tez pytanko dotyczace sprzedazy domu budowanego z duza ulga
    budowlana - czy mozna taki dom szybko sprzedac bez konsekwencji fiskalnych?
    Tzn. czy fakt wykorzystania ulgi budowlanej zmusza nas do 'przetrzymania'
    nieruchomosci (np. trzy lata), bo szybka sprzedaz oznacza koniecznosc
    zaplacenia fiskusowi uprzednio odzyskanych odpisow?

    TIA

    Pozdrawiam,
    Mariusz