  • 1. Data: 2002-05-23 11:04:02
    Temat: Tanie auto do firmy z homologacja
    Od: "Albert Litwiniuk" <a...@p...com>

    Mam do sprzedania auto z homologacja fabryczna, wiec jesli ktos potrzbuje
    taniego auta na firme, to jak znalazl....
    Ford Fiesta Budget 1300cm3, 63 tys. km, kupiony w salonie, I-wlasciciel,
    serwisowany u autoryzowanego dealera. 3-drzwiowa, biala, bezwypadkowa - stan
    bdb, immobiliser, kolor bialy, 2 komplety opon, RM Sony.

    Cena 14.000 zl

    Albert Litwiniuk
    0-501 008293

  • 2. Data: 2002-05-25 09:50:57
    Temat: Re: Tanie auto do firmy z homologacja
    Od: "qbass" <q...@p...onet.pl>

> [...]
    stan
    > bdb, immobiliser, kolor bialy, 2 komplety opon, RM Sony.

    A rocznik?

    > Cena 14.000 zl

    Netto czy brutto?

    Pozdrawiam Krzysztof