  • 1. Data: 2002-02-26 14:31:34
    Temat: Duza ulga budowlana + ulga remontowa.
    Od: major <m...@e...pl>

    Witam,
    czy jesli wykorzystalem limit duzej ulgi budowlanej na zakup nowego
    lokum to czy w tym samym roku podatkowym moge korzystac z ulgi
    remontowej na wykonczenie mieszkania?

    pozdrawiam,
    Adam M.

  • 2. Data: 2002-02-26 18:10:52
    Temat: Re: Duza ulga budowlana + ulga remontowa.
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

    major napisał(a) w wiadomości: <3...@e...pl>...
> [...]
    >czy jesli wykorzystalem limit duzej ulgi budowlanej na zakup nowego
    >lokum to czy w tym samym roku podatkowym moge korzystac z ulgi

    zasadniczo mozesz, tylko musisz sie w swoim urzedzie dowiedziec, od którego
    momentu przysluguje Ci ulga remontowa (mozliwosci sa rózne - protokól
    przekazania, moment zasiedlenia, oswiadczenie woli itd.). Pamietaj o tym,
    które wydatki traktuje sie jako wydatki na remonty i o tym, by przekroczyc
    dolny próg, od którego mozna z tej ulgi korzystac.

    Magdip

  • 3. Data: 2002-02-27 09:14:35
    Od: major <m...@e...pl>

    Dziękuję za odpowiedź.
    Mam nadzieję, że wyposażenie mieszkania w podłogi, drzwi, glazura itd.. może
    wejść do ulgi remontowej.

    pozdrawiam serdecznie,

    Adam M.

  • 4. Data: 2002-02-27 11:58:21
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

> [...]
    >Dziękuję za odpowiedź.
    > Mam nadzieję, że wyposażenie mieszkania w podłogi, drzwi, glazura itd..

    to raczej tak. Kontrowersyjne są meble w zabudowie, kuchnie elektryczne itd.
    Przeszukaj archiwum grupy, bo coś mi się błąka po głowie, że temat był
    roztrząsany.
    BTW, co Twój urząd uznaje za moment zasiedlenia mieszkania???

    Magdip

  • 5. Data: 2002-03-12 12:29:59
    Od: major <m...@e...pl>

    Witam,
    czy urzad moze uwazac za moment zasiedlenia DATE ZAMELDOWANIA?!
    Wlasnie cos takiego uslyszalem - normalnie mnie zatkalo?
    Stad wynika, ze jesli sie posiada kilka mieszkan, to remontowac mozna tylko te,
    ktorym sie w danym roku jest zameldowanym.
    Czy to prawda?

    pozdrawiam,
    major