  • 1. Data: 2002-02-26 11:54:23
    Temat: podatek za mieszkanie
    Od: <s...@p...onet.pl>

    Czy jezeli kupilam mieszkanie na rynku wtornym. Wszystko odbywalo sie u
    notariusza, to czy notariusz odprowadza podatek od tego czy ja musze to zglosic
    do urzedu skarbowego???

  • 2. Data: 2002-02-26 17:53:55
    Temat: Re: podatek za mieszkanie
    Od: "Embyrys" <e...@w...pl>

    > Czy jezeli kupilam mieszkanie na rynku wtornym. Wszystko odbywalo sie u
    > notariusza, to czy notariusz odprowadza podatek od tego czy ja musze to
    zglosic
    > do urzedu skarbowego???

    Notariusz odprowadza podatek od czynności cywilnoprawnych, który mu uiściłaś
    w momencie dokonania transakcji i przesyła "papiery" do US.
    Natomiast inna kwestia do udokumentowanie dochodów w US i ewentualne
    zapłacenie podatku od darowizn.

    Krzysiek

  • 3. Data: 2002-02-26 21:00:42
    Od: "Carlosky" <c...@p...onet.pl>

    > Czy jezeli kupilam mieszkanie na rynku wtornym. Wszystko odbywalo sie u
    > notariusza, to czy notariusz odprowadza podatek od tego czy ja musze to
    zglosic
    > do urzedu skarbowego???

    to nie wiesz za co płacilas?

    pozdrawiam,