  • 1. Data: 2002-02-26 14:04:03
    Temat: telefon a DG
    Od: Aleksander Switala <a...@m...atr.bydgoszcz.pl>

    Witam
    Jestem osobą prowadzącą działalność gospodarczą w mieszkaniu. Mieszkanie
    jest niewielkie (nie mam wydzielonego pomieszczenia na prowadzenie
    działalności). Planuję przepisać numer telefonizny, którego obecnie
    używam prywatnie, "na firmę" (w zawiązku z przekrztałceniem linii na
    linię cyfrową i zmianie numeru tel.). Czy takie rozwiązanie niesie za
    sobą jakieś niebezpieczeństwa??
    Czy np nie będę się musiał tłumaczyć, że w prywatnym mieszkaniu mam
    telefon służbowy, a nie mam, no, prywatnego (masło maślane)? Dodam, że
    jestem płatnikiem podatku VAT i trochę i żal tego VAT-u ;-)

  • 2. Data: 2002-02-26 21:04:25
    Temat: Re: telefon a DG
    Od: "Carlosky" <c...@p...onet.pl>

    z tego co pamietam to US sam okresla procentowa ilosc rozmow sluzbowych i
    tylko te mozesz sobie odliczyc.

    pozdrawiam,

    carlosky
    *********************************
    Skydive & Altitude & FreeFly

  • 3. Data: 2002-02-26 21:29:54
    Od: Graszka <g...@w...pl>

    Carlosky wrote:

    > z tego co pamietam to US sam okresla procentowa ilosc rozmow sluzbowych i
> [...]

    A na jakiej podstawie US ma to zrobic? Pierwszy raz slysze o takim
    rozwiazaniu. Bierzemy billing rozmow i oddzielamy sluzbowe od
    prywatnych, po czym do KUP mozemy na podstawie dow. wew. wrzucic te
    czesc sluzbowa.
    ------------
    Graszka

  • 4. Data: 2002-02-26 21:32:14
    Od: "Cezary Farynowski" <c...@i...pl>

    "Carlosky" <c...@p...onet.pl> wrote:
    > z tego co pamietam to US sam okresla procentowa ilosc rozmow
    sluzbowych i
    > tylko te mozesz sobie odliczyc.

    Ciekawe jaki algorytm mają do tego?
    A jak określą, że nie ma służbowych rozmów, to co wtedy?
    Po co przepisywać?
    Zastanów się jak US może sam to określić procentowo?
    Może jeszcze pita wypełnia?

    CEZ

  • 5. Data: 2002-02-26 21:34:30
    Od: "Cezary Farynowski" <c...@i...pl>

> [...]
    że
    > jestem płatnikiem podatku VAT i trochę i żal tego VAT-u ;-)

    Nie wygląda to najlepiej, ale jest dopuszczalne.
    Jak masz dar przekonywania, to zawsze powiesz, że dzwonić
    prywatnie idziesz do automatu.
    Ja bym nie uwierzył :-))

    CEZ

  • 6. Data: 2002-02-26 22:16:27
    Od: "Carlosky" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cezary Farynowski" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Zastanów się jak US może sam to określić procentowo?
    > Może jeszcze pita wypełnia?

    nie takie rzeczy juz US robil, spoko spoko...
    sprawdze dokladnie ale to bylo chyba 70% prywatnych i 30% sluzbowych

    pozdrawiam,
    carlosky
    *********************************
    Skydive & Altitude & FreeFly

  • 7. Data: 2002-02-26 22:19:09
    Temat: Re[2]: telefon a DG
    Od: b...@i...pl (biurach)

    przeczytałem, Cezary,

    Tuesday, February 26, 2002, 10:32:14 PM, you wrote:

> [...]

    CF> A jak określą, że nie ma służbowych rozmów, to co wtedy?
    CF> Po co przepisywać?
    CF> Zastanów się jak US może sam to określić procentowo?

    urzad moze sie.........., nalezy wykazac /wielkie slowa? powiedziec
    aby sie oddymali, jesli problem bedzie sie powtarzal, na privat

    --
    Pozdrawiam,
    biurach mailto:b...@i...pl

  • 8. Data: 2002-02-27 05:33:25
    Temat: Re: Re[2]: telefon a DG
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    biurach rzekl co nastepuje:

    >urzad moze sie.........., nalezy wykazac /wielkie slowa? powiedziec
    >aby sie oddymali, jesli problem bedzie sie powtarzal, na privat

    A ja mam w domu dwie linie telefoniczne - czy jedna moge ze spokojnym
    sumieniem przepisac na firme i odliczac wszystkie rozmowy/internet?

    --
    Tobiasz 'Tobi' Szlęk - .o -
    http://www.rower.xcom.pl [webmaster] -- ~/~' --

  • 9. Data: 2002-02-27 16:28:30
    Od: Aleksander Switala <a...@m...atr.bydgoszcz.pl>

    Cezary Farynowski wrote:

> [...]
    > że
    >
    > Nie wygląda to najlepiej, ale jest dopuszczalne.
    > Jak masz dar przekonywania, to zawsze powiesz, że dzwonić

    Dzięki :-)
    W sumie ja też bym nie uwierzył ;-)

  • 10. Data: 2002-02-27 16:59:24
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 27 Feb 2002, Tobi wrote:
    [...]
    >+ A ja mam w domu dwie linie telefoniczne - czy jedna moge ze spokojnym
    >+ sumieniem przepisac na firme i odliczac wszystkie rozmowy/internet?

    IMHO tak.

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (mający dwie linie, osobistą i firmową)