eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDwie firmy w jednym roku - zaliczka pobrana przez płatnika › Dwie firmy w jednym roku - zaliczka pobrana przez płatnika
  • Data: 2006-04-19 11:18:31
    Temat: Dwie firmy w jednym roku - zaliczka pobrana przez płatnika
    Od: "Prezes" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam Szanownych Grupowiczów !!!

    W 2005 roku zmieniłem prace. Fakt ten nastąpił dokładnie 15 lutego.
    Czyli w starej firmie pracowałem przez 1,5 miesiąca. W nowej pracowałem
    10,5. W obu firmach na pełnym etacie i obie firmy znajdowały się
    poza miejscem mojego zamieszkania (takie same koszty uzyskania).
    Dostałem od każdej z frim PIT-11, zrobiłem rozliczenie roczne, no i wyszała
    mi dość spora niedopłata.
    Zacząłem analizować skąd takie buty i jedyną przyczną jakiej sie doszukałem
    to naliczone przez firmy koszty uzyskania. Otórz firma w której pracowałem
    1,5 miesiąca (i za taki okres otrzymałęm uposażenie), koszty uzyskania
    naliczyła
    za 2 miesiące. I podobnie nowa firma w której pracowałam 10,5 miąca, koszty
    "zaokrągliła" do pełnych 11 miesięcy.
    Także zaliczka na podatek została naliczona z za dużymi kosztami, i
    podejrzewam
    ze skąd teraz wychodzi ta niedopłata.
    Czy takie obliczanie kosztów i wynikajacych z tego zaliczek na podatek jest
    prawidłowe ?
    Skąd ewentualnie mogła się wziąść taka rozbieżność ?

    pozdrawiam
    Prezes

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1