  • 1. Data: 2002-10-22 16:28:04
    Temat: Dyktafon Olympus DS150
    Od: "piget" <v...@w...pl>

    Jak pracuje ten sprzęt z komputerem jak się przegrywa dane może ktoś ma
    jakieś doświadczenia może ktoś podzieli się doświadczeniem wystarczy gdy mi
    odpiszecie ze macie taki dyktafon.
    Serdecznie prosze

  • 2. Data: 2002-10-22 21:39:45
    Temat: Re: Dyktafon Olympus DS150
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 22 Oct 2002 18:28:04 +0200), "piget"
    <v...@w...pl> był(a) napisał(a):

    >Jak pracuje ten sprzęt z komputerem jak się przegrywa dane może ktoś ma
    >jakieś doświadczenia może ktoś podzieli się doświadczeniem wystarczy gdy mi
    >odpiszecie ze macie taki dyktafon.

    Myślę, że 22% VATu. A dochodowy od sprzedaży w zależności od progów.
    Dyktafon -- normalny produkt i dlaczego miałby mieć niższą stawkę VAT?
    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny Tristan ZU(tm) hrabia Alder

    ,,Ten kraj jest nasz i Wasz, nie dajmy bić się w twarz.
    Będziemy walczyć jak lwy i nie przeszkodzi nikt.,,

    Wybierz mądrze! Postaw na tych, którzy Cię nie oszukają!