  • 1. Data: 2004-04-20 19:23:17
    Temat: Działalność gospodarcza-> Sp.z o.o
    Od: "k...@o...pl" <k...@o...pl>

    Może ktoś juz to przerabiał?
    Działalność gospodarcza przekształcona w Sp. z o.o, nie wiem jak się do tego
    zabrać............Sp. z o.o jest z nowym NIP ale jeszcze nie uruchomiona, w
    dzałalności majatek trwały , magazyn itp. jak to wnieść do Sp. z o.o?( aprtem?)

    Może ktoś wie gdzie poszukać na ten temat wiedzy?

  • 2. Data: 2004-04-21 05:58:58
    Temat: Re: Działalność gospodarcza-> Sp.z o.o
    Od: "Jan Galazka" <j...@i...pl>

> [...]
    > zabrać............Sp. z o.o jest z nowym NIP ale jeszcze nie uruchomiona,
    > dzałalności majatek trwały , magazyn itp. jak to wnieść do Sp. z o.o?(

    Tak, to najlepszy sposob przeksztalcania tego typu. Przerabiane kilka razy.
    JG