  • 1. Data: 2004-04-20 20:29:29
    Temat: Wydatki na fundusz remontowy < 567 zł
    Od: "nijou" <n...@g...SPAMMERBLOCK.pl>

    Hello. Właśnie liczę swojego PITa za pomocą programu PITY 2003. Dotarłem
    do ulg budowlano-remontowych i...

    Przez 2003 rok wydałem na wydzielony fundusz remontowy spółdzielni
    mieszkaniowej mniej niż 567 zł (zabrakło 8 zł :-( ). Próg 567 zł to jest
    warunek, żeby w ogóle cokolwiek odliczyć (program taki komunikat
    zwraca). Mam pytanie - czy powinienem złożyć PIT-D w którym będzie ujęta
    ta kwota, po to żeby "mieć podkładkę" przed US że już w 2003 wydałem
    tyle a tyle kasy na f. remontowy?

    dzieki za pomoc > nijou

  • 2. Data: 2004-04-20 22:59:59
    Temat: Re: Wydatki na fundusz remontowy < 567 zł
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 20 Apr 2004, nijou wrote:
    [...]
    >+ zwraca). Mam pytanie - czy powinienem złożyć PIT-D w którym będzie ujęta
    >+ ta kwota, po to żeby "mieć podkładkę" przed US że już w 2003 wydałem
    >+ tyle a tyle kasy na f. remontowy?

    IMHO lepiej złożyć: jakbyś w 2004 również miał wydatki i równie małe,
    to owa kwota przesądzi o "przekroczeniu progu". Do odliczenia już
    liczyć się nie będzie.
    Jak na mój gust niewpisywanie miałoby sens TYLKO wtedy, jakbyś planował
    przekroczyć GÓRNY limit :) wydatków - bo wtedy owa "dolna" kwota ci
    uszcznknęłaby nieco z "odliczalnych" pieniędzy :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2004-04-21 08:06:56
    Od: "nijou" <n...@S...go2.SPAM.pl>

    "Gotfryd Smolik news":

    > IMHO lepiej złożyć: jakbyś w 2004 również miał wydatki i równie małe,
    > to owa kwota przesądzi o "przekroczeniu progu". Do odliczenia już
    > liczyć się nie będzie.

    Przed chwilą zadzwoniłem do US... załamka, baba mi powiedziała że nie
    mogę składać PIT-D, nie mogę odliczyć nic w tym roku ani w przyszłym
    itp. Aargh!

    nijou

  • 4. Data: 2004-04-21 08:59:07
    Od: " nocnyMarek" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    nijou <n...@S...go2.SPAM.pl> napisał(a):

    > Przed chwilą zadzwoniłem do US... załamka, baba mi powiedziała że nie
    > mogę składać PIT-D, nie mogę odliczyć nic w tym roku ani w przyszłym
    > itp. Aargh!

    Nie kupiłeś w zeszłym roku nic, choćby jakiś klej do tapet?

  • 5. Data: 2004-04-21 10:36:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 21 Apr 2004, nijou wrote:

> [...]
    >+ > liczyć się nie będzie.
    >+
    >+ Przed chwilą zadzwoniłem do US... załamka, baba mi powiedziała że nie

    IMHO nieprawda. Zarówno formalna :) (złożyć możesz, najwyżej US ci da
    znać że odrzuca) jak i merytoryczna: pamiętam iż widziałem komentarze
    że ulga BĘDZIE OBOWIAZYWAC nadal !

    pozdrowienia, Gotfryd