    From: "Michal" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Działalność gospodarcza - pytanie
    Date: Fri, 18 Jun 2004 13:03:27 +0200

    Witam wszystkich grupowiczów.

    Planuje założenie działalności gospodarczej. Chciałbym się poradzić Państwa
    odnośnie tego, na co mam szczególnie zwrócić uwagę przy zakładaniu firmy
    jako osoba fizyczna. Jakie podatki należy zapłacić od dochodu firmy ? Jak
    wygląda sprawa, gdy firma nie ma obrotów w danym miesiącu ? Jakie mam
    korzyści mając działalność gospodarczą ? Jak wygląda sprawa z podatkiem VAT
    czy mógłbym go odliczać na podstawie faktur ?

    Za pomoc z góry dziękuję