  • 11. Data: 2006-04-24 16:10:33
    Temat: Re: Działalność na ryczałcie - zerowy dochód = brak deklaracji?
    Od: "macias" <m...@p...onet.pl>

    > Nie składa sie miesięcznych PIT-5 przy KPIR , ale zeznanie roczne?

    To znaczy... pytasz mnie?
    To ja tu jestem ciemna masa.

    Pare postow temu uswiadomiliscie mnie, ze PIT-5 co miesiac w przypadku KPiR, a
    PIT-28 w styczniu w przypadku ryczaltu. Czy tak?

    Niemniej pytanie o zerowy podatek bylo ogolne - w US w ogole, jesli nie bylo
    podatku, nie skladalo sie deklaracji (chocby PIT-37). Juz tak nie jest?