  • 1. Data: 2006-04-23 15:14:01
    Temat: zeznanie pod. a kasa mieszkaniowa/kupno mieszkania
    Od: Jacek Karczmarczyk <j...@b...pl>

    Witam podatników ;)
    Mam takie pytanko - w latach ?-2004 oszczędzałem w kasie mieszkaniowej,
    a zaoszczędzone pieniądze wydałem zgodnie z przeznaczeniem czyli część
    na kupno mieszkania, część na spłatę kredytu a część na urządzenie.
    No i podczas wypełniania pita się zawiesiłem, bo nie wiem czy te wydatki
    mam gdzieś wpisywać czy może US automatycznie zakłada, że zaoszczędzone
    pieniądze wydałem zgodnie z przeznaczeniem? Żadne pole w PIT-D mi nie
    pasuje, może jakiś inny formularz jest potrzebny?
    Z góry dzięki za pomoc.

    PS. Korzystam z programu Jupiter 2005 Standard - jakby ktoś wiedział
    gdzie tam trzeba kliknąć, żeby to uwzględnić to byłoby jeszcze lepiej :)

    --
    Jacek Karczmarczyk
    "Podoba mi sie to, co panowie mowia, ze sie podoba..." / Rejs

    [ http://larch.nazwa.pl ]