  • 1. Data: 2008-12-29 11:02:34
    Temat: EURO - spadnie czy wzrosnie?? ;-))
    Od: "grupysdk" <g...@j...on.pl>

  • 2. Data: 2008-12-29 11:11:37
    Temat: Re: EURO - spadnie czy wzrosnie?? ;-))
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Jakbym wiedział to bym był już milionerem.
    Gdybym jedną fakturę "przytrzymał" kilkanaście dni,
    to bym miał sporą gotówkę gratis...

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2008-12-29 13:22:20
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Tomek napisal:
    > Jakbym wiedział to bym był już milionerem.
    > Gdybym jedną fakturę "przytrzymał" kilkanaście dni,
    > to bym miał sporą gotówkę gratis...

    Hm, odpowiedz zalezy od tego, kiedy jest termin nastepnej
    transzy platnosci dotacyjnych z Brukseli. W okolicach tego terminu
    euro spadnie.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 4. Data: 2008-12-29 15:01:06
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Jacek_P wrote:

    > odpowiedz zalezy od tego, kiedy jest termin nastepnej
    > transzy platnosci dotacyjnych z Brukseli. W okolicach tego terminu
    > euro spadnie.

    Nic ma nie spadać. Euro ma być po 4.50 zł - najlepiej po 4.8 zł.
    Taki kurs by mnie zadowolił, ale będę się bardziej cieszył jak bedzie po
    6.00 zł. ;-)

  • 5. Data: 2008-12-29 15:13:03
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 29-12-2008 o 14:22:20 Jacek_P <L...@c...edu.pl> napisał(a):

    > Hm, odpowiedz zalezy od tego, kiedy jest termin nastepnej
    > transzy platnosci dotacyjnych z Brukseli. W okolicach tego terminu
    > euro spadnie.

    Mówisz? Jest to gdzieś do znalezienia?

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 6. Data: 2008-12-29 15:13:38
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 29-12-2008 o 16:01:06 cef <c...@i...pl> napisał(a):

    > Nic ma nie spadać. Euro ma być po 4.50 zł - najlepiej po 4.8 zł.
    > Taki kurs by mnie zadowolił, ale będę się bardziej cieszył jak bedzie po
    > 6.00 zł. ;-)

    To co, zakładamy spółdzielnię i windujemy ;) ?

    Pozdrawiam,
    Tomek